sobota, 22 września 2012

moje grzechy, takie hobby

,,Jezus umarł za czyjeś grzechy, ale nie moje
Rozpływając się wśród złodziei
As wyjęty z rękawa
Skamieniałe serce
Moje grzechy- moja własność
Należą do mnie, do mnie

Ludzie mówią "uważaj na siebie"

Ale mnie to nie obchodzi
Słowa są dla mnie jedynie
Zasadami i ograniczeniami wobec mnie, mnie''
Patti Smith

uwielbiam kręcić,  mącić ludziom w głowach. taki rodzaj hobby, szczególnie na melanżach. nie robię tego z czystej złośliwości, jestem tylko ciekawa ich zachowań. raz można kogoś wpędzić w zakłopotanie, a innym razem kilkoma słowami sprawić, że będzie chciał wsadzić Ci język do gardła. zabawne.



wczorajsza radość D. z tortu- coś niesamowitego. tak jak uznanie ze strony kibiców legii z którymi jechałam autobusem. dostałam nawet brawa za cycki. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz