niedziela, 23 września 2012

przepraszam, ale nie rozumiem

,,Czy byłeś kiedyś u nas na dworcu w nocy
Jest tak brudno i brzydko, że pękają oczy, oczy, oczy
Polska

Mieszkam w Polsce
Mieszkam w Polsce
Mieszkam tu, tu, tu, tu" 
Kazik

kocham Polskę, nienawidzę polaków... mam na myśli nietolerancyjnych, wiecznie wkurwionych buców, którzy za każdym razem tak samo mnie załamują. ludzie, którzy się nie znają, widzą się pierwszy raz w życiu i prawie sobie dali po mordzie, chłopak mówiący zdanie: ,,Tu jest Polska, tu nie ma tolerancji. Pedały, lesby, murzyni i tym podobni niech wypierdalają". a szczególnie "powalił" mnie chłopak mówiący, że powinno się powtórzyć zbrodnie Hitlera, tylko nie w odniesieniu do Żydów, a do homoseksualistów. brak mi słów. jakim prawem mówią, że homoseksualiści powinni się wyprowadzić do Holandii i tam "robić co tylko chcą", skoro(wydaje mi się, że stosunkowo duża) część z nich chce w spokoju palić trawkę w Polsce? no i najważniejsze- czemu przeszkadza im coś, co inni robią w domu? przepraszam, są zmuszani do patrzenia? nie. szukają byle jakiej zaczepki do tematu? przepraszam, ale nie rozumiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz